רכב ללא טסט

בעלי רכב ישן המיועד למכירה? לא רוצים לחדש את הטסט?

רכב ללא טסט ניתן למכירה כיום כאשר הוא מוצע למיחזור לתעשיית הברזל. תעשיית הברזל כוללת בין היתר את תעשיית הרכב, תיקוני רכבים ותעשיית הבנייה. תעשיית הבנייה החדשה בישראל היא ענפה במיוחד ולכן יש צורך במוצרי ברזל לתשתיות מבנים באופן קבוע. הרכב שלכם אם כן, שווה כסף לאותן חברות למיחזור ברזל וגם אם אתם לא רוצים לחדש את הטסט ורואים בכך הוצאה לא משתלמת, יש לכם אפשרות להינות ממכירת הרכב ישירות לפירוק לצורכי מיחזור והכל במזומן ובאופן מיידי במקום.

השבתת רכב ללא טסט המיועד למכירה

חידוש טסט לרכב תקין לא אמור לעלות הרבה, בעיקר אם הוא מטופל באופן מסודר ולאחר טיפול שנתי. השבתת רכב ללא טסט זה מקרה אחר הדורש החלטה מושכלת האם כדאי להעביר את הרכב טסט. רכב במצב מושבת יכול לעבור טסט רק לאחר כל התיקונים הדרושים ויתכן ואף ידרש לתיקונים נוספים לאחר בדיקות הטסט הנדרשות. בעלי רכבים ללא טסט למכירה יכולים לחסוך את הצורך בהוצאה על תיקונים לרכב ולמכור אותו ישירות לצורכי מיחזור. הדרך הטובה והמהירה ביותר להיפטר מרכבים ללא טסט למכירה אשר לא נמכרים בשוק הרכבים החופשי, היא באמצעות מכירה לפירוק ומיחזור הרכב כאשר הטיפול בפירוק מתבצע במגרש ייעודי ללא צורך שלכם להביא את הרכב למקום בו נמצא המגרש.

רכב בלי טסט למכירה במזומן במקום

רכב בלי טסט למכירה יכול לעבור למיחזור גם ללא צורך בתשלום שלכם להובלה של הרכב. החברה המשלמת לכם על הרכב, מספק לכם גם שירות הובלה מקצועי למגרש פירוק הרכבים ללא עלות. בתהליך מכירת רכב לפירוק ללא טסט, אתם נהנים משירות עד למקום הרכב והובלה של הרכב אל מגרש הפירוק במידה ואי אפשר לנסוע עליו. מכירת רכב לפירוק ללא טסט מחייב הובלה בגלל שעל פי החוק אסור לנהוג ברכב שלכם ללא טסט. אם כן, האופציה הכי טובה במקרה שלכם היא למכור את הרכב ישירות לפירוק ולא להוסיף הוצאות אחזקה על הרכב שלכם.

פנייה לחברה מקצועית לקניית רכב ללא טסט

קיבלתם החלטה למכור רכב ללא טסט? רוצים לקבל תשלום במזומן דרך חברה מקצועית? זה הזמן לפנות לחברת גרר ליאו ולהינות מהשירות המקצועי ביותר למכירת הרכב שלכם לפירוק ומיחזור.

Call Now Button